Avancerad kontaktlista

Burhan Kesapli
  • Uppdaterad

Vad är en avancerad kontaktlista?

Med en avancerad kontaktlista kan du sortera, gruppera och inkludera kontakter utifrån olika parametrar för att ge dig en bättre överblick i din kontaktlista

Funktioner

  • Välj mellan prioriterad & strukturerad sortering av dina kontakter:

    • Prioriterad sorterar i nuläget utifrån dina stjärnmarkerade kontakter
    • Strukturerad sorterar manuellt utifrån valen du gör. Välj att sortera på för eller efternamn samt stigande eller fallande
  • Du kan även välja om du vill gruppera dina kontakter för en tydligare överblick. Välj att gruppera på:

    • Interna kontakter: gruppera på organisationsstruktur
    • Externa kontakter: gruppera på organisation
    • Privata kontakter: gruppera på lagringskälla
    • Delade kontakter: gruppera enligt kontaktgrupp
  • För skapa en ännu tydligare överblick kan du även välja vad du önskar att inkludera bland dina kontakter, även om du väljer att inte inkludera något förblir det sökbart. Du kan välja att inkludera:

    • Kollegor
    • Gäster
    • IVR-menyer
    • Svarsgrupper
    • Externa kontakter
    • App-kontakter
    • O365-kontakter
    • G Suite-kontakter
    • Delade kontakter

Var denna artikel till hjälp?

0 av 0 tyckte detta var till hjälp

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.