Vem kan styra samtalsinspelning via aktivitetsstatusar?
- Användare med behörigheten att kontrollera & styra sina inspelningar via statusuppdateringar kan själva konfigurera dem
Hur fungerar det?
Om du har konfigurerat en användare så att hen kan kontrollera inspelningen via statusar är det enkelt för användaren själv att sen välja hur det ska fungera. Du kan t.ex. skapa en status, "Gått för dagen", och då välja att INTE spela in några samtal på mobilnumret men fortsätta att spela in samtal på det fasta numret.
Konfigurera dina statusar för att starta en samtalsinspelning
- I menyn:
- Klicka på din avatar
- Klicka på
- Klicka på
- Klicka på för att skapa en ny eller expandera den du önskar att redigera
- Under samtalsinspelning:
- Välj om du vill ha samma inställningar för alla nummer och VoIP (Toggla på / av )
- Välj om du vill starta inspelningen på inkommande samtal (Toggla på / av )
- Välj om du vill starta inspelningen på utgående samtal (Toggla på / av )
- I menyn:
- Tryck på din avatar
- Tryck
- Tryck
- Tryck för att skapa en ny eller expandera den du önskar att redigera
- Under samtalsinspelning:
- Välj om du vill ha samma inställningar för alla nummer och VoIP (Toggla på / av )
- Välj om du vill starta inspelning på inkommande samtal (Toggla på / av )
- Välj om du vill starta inspelning på utgående samtal (Toggla på / av )
Om du inte har tillgång till denna funktionen, vänligen kontakta ansvarig administratör på ditt företag.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.