Connect 2.5

Burhan Kesapli
  • Uppdaterad

Release notes 2.5

  • Uppdatering live: 2025-06-03
  • Plattformar: Alla

Nyheter

  • Vem älskar inte ordning och reda? Nu kan ni hantera öppettider för allt från svarsgrupper till IVR – på ett och samma ställe. Slut på att klicka runt mellan olika menyer!
    Redigera direkt i den nya tabellvyn (ja, det är sant!), skapa scheman och koppla dem till valfria svarsgrupper – utan dubbelarbete. Nya svarsgrupper och IVR:er får det här nya schemat automatiskt, och befintliga kan migreras med en halv twist av automagi.

    OBS: Era vanliga öppettider, som t.ex. mån–fre 08:00–17:00, följer med när ni migrerar. Däremot behöver datumstyrda undantag – som t.ex. stängt den 23/6 kl. 08:00–17:00 – läggas in på nytt manuellt. Migreringen är enkel att starta, antingen för en enskild svarsgrupp eller flera på en gång.

  • Nu slipper du gissa vad samtalet handlade om. Conversation Intelligence taggar nu samtal automatiskt baserat på innehåll – och skickar alert dig när vissa taggar dyker upp exempelvis Missnöjd kund.

    Nu kan du tagga samtal med fördefinierade taggar – dessa visas i samtalsloggen, i grafen i svarsgrupperna och flödeskartor.

  • Alla har vi nummer vi gärna svarar på – och andra vi helst undviker. Nu kan användare själva markera VIP-nummer (hej chefen) eller blockera mindre populära uppringare (hej försäljare). Och vill du vara helt tillgänglig för kollegor? Då kan du välja att alltid släppa fram interna samtal.

  • Nu kan du styra vilken svarsgrupp som ska gå först i kön när en agent blir ledig, perfekt när det ringer på flera samtidigt. Med prioritering ser du till att viktiga samtal, som från en VIP-svarsgrupp, alltid får gå före i kön. Rätt samtal till rätt agent, i rätt ordning!

Beta

N/A

Fixar & ändringar

    • Du kan nu koppla mobila abonnemang till fasta nummer även om de ligger hos en annan operatör.
    • Nu kan du välja att öppna vyn i helskärm – om du vill.
    • Agendavyn visar nu alla 31 dagar i mars, precis som den ska.
    • Nu kan du lägga till licenser utan att behöva koppla dem direkt.
    • Vi har bytt till en ny tal-till-text-motor som ger bättre transkriberingar – även när flera språk används i samma samtal.
    • Sammanfattningar och omskrivningar använder nu en ny, smartare modell.
    • Längre samtal får nu längre sammanfattningar – mer innehåll, utan att något viktigt försvinner.

Var denna artikel till hjälp?

0 av 0 tyckte detta var till hjälp

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.